tag:blogger.com,1999:blog-3099424638856480572.post1428192542285179131..comments2024-03-29T12:58:05.774+02:00Comments on springsharp: Krążownik "barbetowy" de Villarshttp://www.blogger.com/profile/11102934669707062450noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-3099424638856480572.post-90006139641877876522014-03-04T13:10:07.835+02:002014-03-04T13:10:07.835+02:00Nicka sylwetka , trzy kominy ,super .Nicka sylwetka , trzy kominy ,super .Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3099424638856480572.post-47388146048245383192014-03-03T09:37:34.480+02:002014-03-03T09:37:34.480+02:00No niestety, to maks. tego co się dało osiagnąć. A...No niestety, to maks. tego co się dało osiagnąć. Aż dziw bierze, że na mneijszej o dobre 500 ton Esmeraldzie udało sie osiągnąć identyczne uzbrojenie, ciut tylko mniejszą prędkość ale za to zasieg aż 6000 mil, i to ładnych parę lat wcześniej!<br />Niemniej sądzę, że już niedługo i my się dorobimy szybkiego (ponad 20 w.) krążownika:)<br />dVAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3099424638856480572.post-58189380513650677492014-03-02T11:52:36.047+02:002014-03-02T11:52:36.047+02:00Logiczne i konsekwentne rozwinięcie dotychczasowej...Logiczne i konsekwentne rozwinięcie dotychczasowej linii rozwoju i dostosowanie do epoki. I choć artyleria główna jest z wyższej półki, bo zdaję się większość krążowników przenosiła jednak 234, to czekamy na uczciwe wieże działowe. Ale prezentuje się bardzo dobrze; najbardziej mi odpowiada trzecie, najniższe malowanie. Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03136345034970829831noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3099424638856480572.post-23502152805624803092014-03-02T11:16:22.493+02:002014-03-02T11:16:22.493+02:00Witam
Bardzo akuratny...
I tym razem sie nie przec...Witam<br />Bardzo akuratny...<br />I tym razem sie nie przeczepie do masztów i marsów....<br />Jestem zwolennikiem szkoły brytyjskiej.....<br />Szkoda tylko że nie udało się wydusić paru węzłów więcej i trochę przedłużyć zasięguAnonymousnoreply@blogger.com